JustSweet - J.Lo

J.Lo senaste
Det senaste om Jennifer Lopez som hon heter egentligen är ju såklart att hon är gravid. Det var på den senaste konserten hon höll som hon medan två låtar ska ha sagt att:
-Jag är med barn.
Och publiken blev galna.
Jennifer och hennes man Marc Anthony har länge försökt skaffa barn och nu verkar det hela gått vägen.
Det allra senaste skvallret säger också att hon ska få tvillingar. Det ska dock vara provrörs-barn.
Nu ska det istället handla om Jennifers senaste kollektion. Jag har valt ut mina favoritet. : )
Och slut resultatet lyder:
Visst är kollektionen färgglad och stillren. Men det ger inte så mycket mode-vibbar för min del även om jag gillar den. Vad tycker du?


image112
J-Lo inviger sin visning


image108
Halsband, tröja, byxor allt det ger ett coolt intryck


image110
Okej, glasögonen är "over the top" men håll med om att resten är helt rätt matchat


image113
Byxorna och jackan är himla fina.
Modellen påminner pyttelite om Ashley Simpson, eller hur?


image114
Här gillar jag hatten och toppen starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback