Höstens hår mode har hittat hit!

Höstens/Vinterna hårmode
Höstens hårmode har äntligen hittat till Annamartinas blogg!
Jag måste ursäkta mig och be om förlåtelse för snart är ju vinter här.
Men höstens och vinterns färger och klippningar brukar endå påminna lite om varandra. Så ja, "hier kommt es".


image106
Luggen som alla hört så mycket om i höst finns såklart med. En varm brun nyans är också det hetaste.


Pagen funkar, men det som jag nog tycket är mer intressant är att det är inget fel på långt hår.
Vi som har långt hår kan ju vara nöjda och bara klippa till lugg.
Men annars så är rakthår kanske inte höstens nyhet men oj så snyggt.
Har du ingen plattång? Det gör ingenting, fram med locktången istället! Stora vågor som ger ett sofistikerat svall.
Men saknar du både platt- och locktång... då kanske du hittar en "gammal" modell av ett voffeljärn.
Krusit hår är så påväg tillbaka. Och hur coolt är det inte när alla andra kör på plattång?!

Kom ihåg, bara fantasin sätter gränser!


image107


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh jag brukar köra med krustång, tycker det är så snyggt :) Roligt att det börjar bli inne igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback