Christmas-shopping in Malmoe today!

image119


Jaha, nu var man nästan färdig med julklapparna!

Hehe, nej, okej. Kanske inte. Men ja, nästan. För en bra bit på vägen har jag kommit. Även om jag vill berätta det här och nu så vore det en förstor risk... jag mennar, mina systrar kan ju titta förbi när som helst.

Var, hur när?
Jag, min tvillingsyster och två av mina bästa kompisar åkte in idag och trava runt i Malmö. Trevlig, mysigt och ja, väldigt lyckat. Vi var i väldigt många butiker! När klockan närmade sig 16 blev det lite stirrigt. Vi var för tillfället inne på trianglen (ett litet köpcentrum) och därifrån vi skulle ta bussen så gick den bara hela timmar. Så vi, stressade inne på "Lagerhaus" insåg att vi inte skulle hinna till närmsta hållplatsen innan bussen skulle gå så vi tog det lugnt. Hittade ett ganska mysigt Café där vi drack varmchoklad.

Väl hemma igen, med mammas goa kyckling i magen!
 Och tjejer, när ni läser detta! Tack för en fin dag.
Pussar er Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback