Sommar lov!!! kul, lr?

Hejsan hoppsan sommarlovet är här!

image61

Ibland tror jag att människor tycker att jag är lite konstig. T.ex. vid sommarlovet.
 Alla: - Jippi! Vi har snart sommarlov.
Och jag: - Jaha, det var väl trevligt.
Nejnej, alltså ärligt. Ibland undrar jag vad det är för fel på mig.
Den dialogen ovanför "trädde rum" innan vi nådde till torsdagen förra veckan då vi satt i kyrkan i en timma eller så.
Nu när vi faktiskt har sommarlov så känns det lite bättre. Man kan vara uppe hur länge man vill. Man slipper plugga. Man kan faktiskt också "inte-göra-någonting-alls" på dagarna. Det är härligt. Så länge jag bara har mina underbara systrar som gör att jag aldrig känner mig ensam. :D I love U!
Och nu när jag sitter här, så inser jag... shit, vi har faktiskt, faktiskt sommerferien. Som det heter på tyska.
SHIT, det är blandade känslor.
Och ja, det hela blev lite förvirrande. Men jag hoppas att ni snappar upp tråden i det hela. Iallafall.

Förhoppnings vis blir det här inlägget inte det enda som handlar om vad jag ska göra/har gjort i sommar.
Så jag hoppas att du kommer tillbaka och tittar till mig lite då, och då. ; )


Kraamar Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback