Paris Hilton Intervju med Century Regional Detention Facility.

image71
Här ser vi Paris Hilton i sitt mest neutrala framträdande sen tider tillbaka. Håret är i för sig blonderat men på smink fronten så har hon drgit ner på det mesta. Det jag gillar bäst är att hon inte har sina vanliga blåa linser, utan kör helt naturelt på sina hasselbruna ögon. Bilden är hyfsat ny, vid Paris Hiltons utsläpp ur fängelset.


Under Paris Hiltons 23 dagar i fängelse cirkulerade många rykten om hennes fysiska och psykiska status i cellen, och som vi alla minns släpptes arvtagerskan tillfälligt ut efter endast ett par dagar på grund av att hon ansågs vara för sjuk.


När hon nu är på fri fot igen vill alla höra hennes egen berättelse från livet bakom lås och bom. I inlägger under ska hon grillas av CNN:s Larry King. (Inlägget under är faktiskt nyare än detta!) Men innan dess fick People Magazine en unik intervju med skandalmakerskan.

I intervjun berättar Paris bland annat att hon var helt förstörd under de första dagarna i Century Regional Detention Facility.


 Jag låg i fosterställning, helt hysterisk, säger hon.

 Läkarna observerade mig när jag var där. De förklarade för polischef  Baca att de trodde att jag led av allvarlig ångest, panikattacker och klaustrofobi.

Paris berättar också att hon kom bra överens med de andra internerna på fängelset.

- Alla de andra fångarna var väldigt stöttande. Det fanns tjejer som satt i cellerna bredvid mig. Vi kunde prata genom ventilationssystemet och de var väldigt gulliga.


Hon ger också sin syn på människor som tvivlar på att hon förändrats av fängelsevistelsen, vilket hon själv hävdat flera gånger.

- De har fel och de känner inte mig. Jag är en bra människa. Jag är en person med mycket medkänsla. Jag har ett stort hjärta. Jag är uppriktig och det kommer de få se, säger Paris med eftertryck.

Den blonda 26-åringen förklarar också om de överväldigande känslorna hon upplevde när hon släpptes fri under tisdagen.

- Bara att få krama min mamma kändes så underbart och jag behövde det verkligen eftersom jag inte hade fått någon kram på väldigt länge.

-Tack gode Gud att jag är fri!  

image70



Av: Sebastian Nordén
Foto: Stella Pictures


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback