Paris Hilton i CNN

Som fortsättning på förra inlägget med interjuvn så tyckte jag att den här tv-intervjun också är en kontrast för att Paris Hilton har blivit en annan männinska sedan hon kom ut. Det säger hon i alla fall själv. Frågan är om hon verkligen har förändrats. Det återstår bara att se. Trevlig läsning, och så hörs vi senare!


image72


Paris Hilton
har för första gången efter sina 23 dagar i fängelse talat ut om tiden i mardrömscellen, om framtiden och om sitt påstådda drogmissbruk i en öppenhjärtig intervju hos CNN:s Larry King.


Efter entimmes-showen som sändes igår kväll i USA lämnades många tittare ovissa om arvtagerskan verkligen har växt upp och insett allvaret i hur hon tidigare levt, eller om hon snart kommer att falla tillbaka i rollen som den stenhårt festande skandalmakerskan.

- Jag har varit lite omogen och tidigare tagit många felaktiga beslut i livet. Men det har gjort mig till den jag är idag. Detta känns som en ny början för mig. Jag är så mycket mer än vad folk tror. Fängelset har definitivt förändrat mig, jag har fått en ny syn på livet.


- Simple Life-stjärnan berättade för Larry King att hon anser sig vara orättvist framställd i media och sade under intervjun att hon "aldrig har tagit droger" och inte har problem med alkohol. På Larrys följdfråga om hon aldrig ens provat droger svarade hon blankt:

- Nej.


Motsägelsefullt kan tyckas då många videor på en marijuana-rökande Paris cirkulerar på nätet och enkelt går att se på Youtube.com.


Under den 26-åriga blondinens tid i fängelset har det varit mycket prat om att hon ägnat större delen av tiden i cellen åt att läsa bibeln, och CNN-ankaret passade på att testa hur mycket sanning det ligger i det hela genom att fråga om vilken del av bibeln hon gillar bäst. Svaret fick dock kanske inte den effekt han väntat utan blev:

- Jag har ingen favoritdel, men i fängelset läste jag mycket.


Som tidigare rapporterat ringde Paris själv upp journalisten Barbara Walters från fängelset tidigare denna månad för att berätta om hur hon ville förändra sig när hon kommit ut och använda sitt liv till viktigare saker. Under gårdagens tv-program berättade hon dock enligt sajten Sawf om en annan typ av förändring som hon skulle vilja ägna sig åt:

- När jag blir nervös eller blyg, blir min röst jätteljus. Det har hänt ända sedan jag var liten. Jag gillar när jag pratar i vanligt röstläge, men ibland blir rösten mörk också, och det är någonting jag försöker förändra med mig själv.


En samlad Paris verkade sammantaget glad över att vara ute i friheten igen och ser positivt på framtiden. Tiden får utvisa om hon verkligen växt ifrån skandalfestandet och kommer börja ägna sig åt världsomvälvande förändringar.

- Även fast jag hatade att sitta i fängelse, är jag glad att det hände för det har förändrat mitt liv för alltid och jag känner mig starkare än någonsin. Det känns som att det här är en förklädd gåva.


Av Mimmi Lexander
Foto Stella Pictures Faksimil Tmz.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback