Mode: Kort, kort... (Fredagen den 8/6 - 07)

Hejsan hoppsan!
Dagens inlägg ska handla om mode. Jag, som är ganska intresserad av mode skriver inte alls så mycket om det som man borde göra när man är intresserad utav mode. Men, jag vet inte om man ska kalla det ett hemligt intresse? Äh, jag vet inte. Men nu ska jag komma till saken.

Kort, kort
Kort, korta klänningar har abslout blitvit en stor hit på den sista tiden/våren. Jag själv är ett ganska litet fan av det. Jag måste erkänna att jag nog inte skulle b´ära en kort, kort klänning eller kjol utan mina svarta leggings.
Fegis! Tycker jag. Men jag ska definnitivt försöka bättra mig. Nu när sommaren ändå är på väg så kan det ju bli lite för varmt med leggings under, så då måste man ju tvinga sig att ta av dom.
Som ni vet så finns det en massa stilsäkra kändisar på andra sidan havet i det stora Amerika.
Här nedan är några få bilder på ett par kändis tjejer som kör på trenden "kort, kort" sten hårt.
Go Girls!

image55 
Amy Winehouse, i stil säker knall-gul miniklänning.       

image56
    Charlies Änglar - Cameron Diaz hakar på.

image57 
Ännu en ny stil-ikon på stjärnhimlen. Här är
Chloé Sevigny i en kort prada klänning.

 image58
Forna Black Eyed Peace sångerskan - Fergie i kort, kort.

image59
Här är Mischa Barton i ett gult litet trendigt fodral.

image60
Lilla Nicole Richie i en kort, vit klänning men röda lackskor.
Snyggt och trendigt.

Men nu vasr vi här igen. Dags att säga hejdå!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback