Dåligt samvete!

Hmm... vet inte hur jag ska säga det här på ett bra sätt.
Jag har extremt dåligt samvete för att jag inte alltid tar mig tid att skriva. Men jag mennar... hur många läser egentligen min blogg? Okej, jag vet 1 "stamgäst". Och hon typ bara råkar vara min syrra. :S Hehe.
Jag kanske bara ska vara gla´ att någon orkar läsa så där var fjärde vecka.

Nog deppat. Idag så var det då fredag. Faktiskt den första dagen den här månaden. Och ja., vilken månad är vi i då? Jo, så klart... Skolavslutnings-månaden!!! Härligt tycker många, men jag vet inte helt.
Alltså visst gillar man sommarlov men sedan då. Och så träffar man inte sina kompisar regelbundet. Och så kanske de skaffar bättre vänskaps kontagt med någon annan och så står man där. Ensam kvar när 7:an börjar till hösten. Fast hur stor är risken? Jag tror endå att jag har hittat någon som jag faktiskt kan lita på. Tror jag.
Oh nej! Nu blev jag deppig igen. Det är väl bara att inse. Mitt liv är lite halv upp- och nervänt just nu.
Samtidigt som de är piss så är det jätte bra. Visst är det konstigt? Livet är kosntigt ibland.
Idag såg jag även "Den obekväma sanningen" av Al Gore. Den var obekväm.
Oj, oj, oj. Nu blev jag illamående också. Jag känner att jag måste hitta en bild som beskriver lite mystiskt.

image51image52image53
image54

Jag tycker nog att detta beskriver vad jag känner på ett litet diskret sätt. Typ.

Detta var vad jag ville säga just nu, hoppas att jag tar mig i kragen någon mer gång snart!
Kraam Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback