The Sun !

The Sun !"Den kommer med solsken till mej, den kommer med solsken till mej!"

Hejsan alla där ute i världen. Idag har solen lysit så där mysigt under dagen. Jag älskar att vara ute på våren eller på hösten när det är ganska kyligt och solen har precis tryckt sig igenom ett stort molntecke. Mysigt! Fast så klart är de också skönt vid soluppgången och vid solnergången. Som sagt, jag älskar solen. Just den här bilden tycker jag är en fin bild på en sol. : ) Mysig, precis som jag känner mej idag. 
Nu när jag vänder mej om ser jag att solen troligen har gått i moln för idag. Men såklart hoppas jag/vi på mer sol imorgon och andra dagar. Fast regn kan också vara mysigt och dessutom nyttigt för naturen.
Detta var vad jag viljat säga idag. Så alla bloggare, ha de gött... så ses vi kanske snart?


Mysiga kramar, Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback