Melodifestivalen

The Worrying Kind, melodifestivalens bästa låt. (hittils)
Melodifestivalen Ikväll är det melodifestival igen. Nu sista delfinalen. Jag tycker nog att det är för måmnga delfinaler. Se danmark, hur de gjorde innan. Drog allt på en enda kväll. Det borde vi egentligen se upp till. Vi svenskar. De ska ju inte ta 5 veckor för att få reda på vilket bidrag som ska stå för Sverige i Euro Vision Song Contest. Innan jag säger detta,så borde jag höra låtarna som kommer ikväll. Men, för sjutton. Jag tycket att "The Ark" ska vinna. De är kända utomlands, (röster) och är grymt coola. Heja "The Ark"!

Ha de götttttttt, vi ses snart igen.
P us s a r              A n n a .           = )

Kommentarer
Postat av: Miramagdalena

I Finland har vi inte alls som i Sverige :) vi har bara någon deltävling där de som skall till finalen väljs ut. fast visst är det kul att titta på melodifestivalen, iallfall? på det sättet är det br att det kommer många avsnitt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback