Längta inte livet ut.

Längta inte ut dig livet, typ. Lev i nuet.
Jag måste säga att nej, jag är inte precis en sådan. En sådan människa som aldrig önskar
att tiden ska gå snabbare. Jag är en ganska enkel människa. Fast samtidigt inte.
En massa intryckta känslor, som ibland. Som t.ex. idag kommer ut lite här och var nu, idag, på min blogg.
Jag känner mig en liten bit deprimerad. *Suck*
Varför, det vet jag. Typ. Men jag tror inte jag kan skriva det här.
-> Jag skulle vilja hälsa till mina kära systrar som ibland pallar klicka på
min webblogg bland deras favoriter. Hoppas jag! Men hej, i alla fall. <-
Njea, men... de sägs att man inte ska just längta tills man blir äldre. Men jag kan inte rå för det.
Jag/Man har en känsla av att när man blir full vuxen, då kommer alla problem att lösas. Men ack.
Jag vet, enligt min kära vissdom av mamma. Att det absolut inte alls blir mycket lättare. Vissa saker, kanske. Men definetivt inte allt
Jag är glad att ni/du tog dig tid att läsa. Hoppas att just du/ni kommer tillbaka och kollar på min blogg.
Lite sådär ibland, (malin)*host, host*
Oj, jag fick nog någonting i halsen. ^^
Pussar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback