Ash

AshelyAsh
Ashley Olsen


Min dröm frisyr.
Man byter såklart sina favvofrisyrer hela tiden. I höstas ville jag vara brunhårig. Men nu när det börjar det ljusna så blir man vad jag kan kalla lite mer "posetiv" (inte för att det är dåligt eller negativt att vara brunhårig.) Men jag känner för att lägga nya slingor i håret. Inte för att jag brukar blondera så mycket. Jag har lagt slingor innan. Fast det har aldrig blivit hela håret. Det får jag ej för mamma, och kanske det är bäst ändå. För de sliter så på håret. I alla fall så har Ashley lyckats riktigt bra med just den här frisyren. De är ganska gammla bilder men ändå. I vintras så hade Ashley gjort den Mary-kate och färgat håret brunt, fast egentligen mycket mörkare brun än vad MK brukar ha´. Jag själv tyckte att det såg sådär ut. Men nu under fashionweek New York så var Ash tillbaka i sitt gamla jag. Blonderat.
Hälsningar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback