Kändisarna som gammla! 8/12 - 07

N
u var julen här, men hör och häppna! Det är inte vad mitt inlägg ska handla om idag. Idag ska jag visa bilder på våra kända kändisar när de närmar sig 60 år. Kul? Jag tycker nog det. Vi borde faktiskt spara bilderna ända tills kändisarna fyllt 60 och se om de stämmer. Det verkar hur som helst inne och förvränga bilder på kändisar nu. Man ser det lite överallt. De bilder som jag visar nu hoppas jag att du inte sett tidigare. Det är möjligt, för det är inte mina bilder. Men förhoppningsvis får du en liten chock i alla fall. : ) 

Carl-Philip
Prins Carl-Philip i pappsens ålder och med färgat hår?


image123
Pinsessan Madeliene, lite lik Silvia


image124
Det är inte många likheter med Kronpinsessan Viktorias unga vs. äldre utseende


Carola
En annan kunglighet i Sverige är Carola, här 20 år äldre.
Fast frågan är, kommer hon att vara så här rynkig med botox?


image125
Nu till våra idol-kändisar. Här Måns Zelmerlöw "stilig" som få, ändå


image126
Jag fick mig ett gott skratt när jag såg den här bilden på Idol - Ola (Ola Svensson)


image127
Lite upprörd blir du kanske också? Tänk om Danny Saucedo ser ut så här? :P

Fast, alla blir gammla någon dag. Varför bölja det med botox?
Jag mennar, alla blir rynkiga, lite mer ihop krympta och vissa får något större öron.
Varför inte välkomna det? Och inse att livet funkar bra ändå. Well, om du inte är nöjd med ditt "ung-liv" så är det inte försent att ändra det förrän du ligger i din kista. Raise and Shine everybody!
Love, Anna.
Ps. Dessutom så har jag för mig att örat aldrig slutar växa!?

Kommentarer
Postat av: Sara

haha XD var hittade du dom?

Postat av: Rebecca

hej :) vart hittar du detta? eller du kanske gör det själv? Kram

2009-02-12 @ 21:41:11
URL: http://rabarbaro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med!:D

2010-10-09 @ 21:28:30
URL: http://olivias.bloggplatsen.se
Postat av: kossi

ha ha ha

2012-03-26 @ 13:37:42
URL: http://kossi.bloggo.nu
Postat av: Nikola

Very-very funny! Ola is wonderful.

2012-03-31 @ 00:08:29
URL: http://www.galanov.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback