Julafton 2007!

Hallihallå! Härlig är julafton. Ehh, det där gick inte riktigt ihop... Men ja! What ever?! ;D
Willkommen zur "Annamartinas blogg"!
Och idag är det julafton.

Jag har fått en massa härliga julklappar och är värkligen jätte, jätte nöjd. Jag fick bl.a. en ny mascara, en ny ögonskugga, örhängen och smyckeskrin. Det låter väldigt tjejigt. Mhm... but that´s life! (I mitt liv i.a.f) Jag fick också en heldel pengar. I mitt tycke är det JÄTTE mycket. Så på julrean lär du hitta mig, hihi. Jag är hur som helst lycklig. Inte bara ytligt för att presenter utan att hela släkten mår hyfsat bra, vi har ett jätte mysigt hus nu när det är julpyntat och ja... livet är helt okej! :)  Jag hoppas att du också har det bra, och att du haft en riktigt bra julaftonskväll. Det har jag som sagt, redan haft. Dagen till ära (och detta är ett litet intärn skämt) ska jag sätta in en bild på W o W.
Inte WOW, utan W o W.

Tack för mig. GOD JUL

Här har vi kändis-kockarna"Werner & Werner.
Kanske har du hört deras hit " vår julskinka har rymt!"
image132

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback