Ett års jubileum på Annamartinas blogg!

Jaohopp, nu har man varit aktiv på sin blogg i ett helt år!
Det har varit ett väldigt fint år. Som faktiskt hr gått väldans fort.
Jag vet inte riktigt vad jag vill skriva, jag är så himla glad att jag har lyckats skriva om "hyfsat" intressanta saker.
Men ja, nu kanske jag borde ta det steget längre. Kanske jag nu borde lägga ut min blogg på lunar eller på någon annan hemsida så fler börjar läsa. Hmm.. ja, men om det är någon som läser det här inlägget och har något tips på ämnen jag bör skriva om så tveka inte. Jag blir verkligen jätte glad!

 Jag hade hoppats på att kunna skriva mer, men snart börjar Ugly Betty och det kan man ju inte missa!

Nu ska vi fira födelsedagen med dagens bild 18/12 -2007!

image128

PUSSAR ANNAMARTINA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback