Danmark

Hemma igen
Ja, nu har man varit på semester i Danmark. Mysigt var det. Med hela familjen inträngd i en 37 fot lång båt. :D
Alltid lika kul, hehe. Saknade mina andra vänner här hemma. Men man lär inte sakna dom förrän dom är borta. Så I guess att alla behöver vara borta ibland.

Skolan
Snart så börjar faktiskt plugget. Jag måste säga att den här sommaren har gått väldigt fort. Kanske nästan för fort. För jag är en person som inte brukar tycka att det är trisdt när skolan kommer, men det här året. Ja, så vet jag inte riktigt vad jag känner. Jag hade ett ganska konstigt år förra året. Det bev inte som jag hade tänkt mig. Det blev på något sätt... mer komplicerat. Inte vad det gäller det vanliga skol-arbetet. Men, men. Jag hoppas väldigt mycket på att min nya klass ska kännas bra och att de allra flesta ska vara okej att hänga med. ; )
Jaa... Jag har i alla fall haft tur med bokstaven och lärarna.

Hundbesök
Idag har vi även haft en liten tjej-hund på besök hemma hos oss. Hennes namn är Doris. Hon är precis som våran egen hund en Norfolksterrier. Fast något yngre. Och kanske lite piggare. (Förlåt Hedda)
Ja, men väldans söt hon med.

Att göra min blogg officiell
Är något jag funderat över ett tag. Än så länge så har bara mina syrror, en av syrrans bästa kompisar och en annan utomstående. Jag funderar då att typ lägga ut den på min lunarstorm blogg, eller liknande. Fast jag kanske borde rikta mig någon annanstans först. Hmm... ja, det tål kanske att tänkas på ett tag till. Så, ja.


Vi hörs väl en annan gång   - hoppas ja!

Kommentarer
Postat av: sanne

Tjosan trosan anna! får man lov att läsa dina bloggar? kraaam

2007-08-14 @ 22:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback