Spider-Man 3

Spider-Man 3 är dagens ämne.
Hej hopp! Var de fler än jag som såg Spider-man 1 igår?
Är det fler än jag som tänker se Spider-man 2 ikväll?
Jag måste säga att jag är ett stort fan. Ett fan av fantasin och skådespeleriet. :D
För några dagar sedan var ju de stora skådespelarna i Stockholm för förhandsvisningen(premiären.
Tänk att få vara där, gå på den röda matan (vilket var svart just denna dag) men i alla fall, att få vara där.
Pose, smile, pose, smile. Skiit, vad coolt. Men ja, man kan inte alltid vara där man vill vara.
Utan igår var jag på ett annat roligt ställe. Men det kan vi ta senare. ; )
Tillbax till Spider-Man 3!
image44
(Från vänster) Sam Raimi, Kristen Dunst & hunken James Franco.

Obs!
Jag tycker väldigt mycket om Kristen, väldigt mycket. Men är det inte lite konstigt  att hon och James får mer uppmärksamhet än själva huvudrollen (& hunken nr.2) Tobey Maquire?

Okej, tillbaka till Lördagen den 28/4 - 07

I går tillbringade jag HELA DAGEN i en handbolls hallen. Men egentligen, kan man klaga?
Det är ju där som jag har så himla kul! Fast man kanske saknade det fina vädret lite. Hur som helst, så var det cup på g. Och det gick väldigt bra. Det måste jag säga! Vi jobbade oss ända till finalen. Där vi gjorde vårt bästa och gick med förlust. Men nu i efterhand, vad gör det? Jag hade inte så jätte höga förhoppningar så därför känns det ju så grymt bra. För att ta oss till final så vann vi 3/6, en oavgjord och medräknat med finalen. Jätte kul!
Matchens lirare hann man med att bli, också. Härligt! Men det var allt för idag.
Hoppas du uppskattar läsningen : ).
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback