Om ingenting alls! 20/4

Fredagen den 20/4 - 2007
Jag tänkte inte att detta inlägg idag skulle handla om någonting speciellt. Jag mennar, om jag hittar någonting under kvällen som jag skulle vilja skriva om. Klart jag gör det. Men just nu finns det inte så mycket som tynger ner mitt hjärta. Eller hur man säger?!
Idag så är det alltså fredag. Min favvo-dag på hela veckan. Det har varit så ända sedan jag var liten. Då pappa alltid kom hem med maten kl.19 och vi satt ner och åt, hela familjen tillsammans. Sen fick jag och mina syskon varsin godispåse (ganska liten, men endå) och så satt vi på mattan framför tv-bordet och kollade på Disney-dags. På Dansk tv 2. Hehe, jag älskar att tänka tillbaka på sådana här minnen. Mysiga minnen.

Skolan idag var väl helt okej. Några tjejer i min klass åkte på basket cup. Så de gick vid kl. 10. Sen så kändes det som vi var typ halvklass. Jag vet inte vad ni tycker om maten på er skola, men vår skolas mat är nog helt okej! Förutom när de serverar typ fiskpinnar eller (åh, vad heter det??) hmm... just nu kommer jag inte ihåg. Men ja ni vet sådana där blodplättar. Och det är bland det värsta jag vet.

I kväll så är det talang 2007 på tv. Det ska bli kul. Sedan förra fredagen så har i alla fall jag ganska stora förväntningar på tv4:s talangjakt. Vad tycker ni? Komentera mycket gärna!

Men det var nog allt för det här inlägget. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback