Gwen Stefani & Fredagen den trettonde. :S

Hej igen!
Det var ett tag sedan nu. Ja, jag har nog haft tid att skriva men... jag har inte haft någonting att skriva om.
Idag så är det fredagen den 13:de. Men vad gör det mig. Förutom  att jag är förkyld så har det inte hänt något jätte dumt än. Men ibland undrar jag ju om fredagen den 13:de är en otursdag eller om det är en olycksdag?
Ni kanske tittar på orden och inte tycker att det är så stor sillnad. Men, jag tror faktiskt att det är de. Alla har väl en otursdag ibland? Även olycksdagar kan förekomma, men då kan man ju hoppas att det bara handlar om ett skrapat knä. Och inte en bil olycka t.ex... men, ja. Detta inlägg var egentligen inte alls mennat till fredagen den trettonde. Så jag byter ämne lite "hipp som happ". Men, men... det får ni ta och klara av. Tycker jag.

Gwen Stefani
En fru, världskänd artist och mamma. En toppen tjej desutom. Det känns som Gwen Stefani har rätt attityd till allt.
Jag tror faktiskt inte att det finns en  enda i hela europa som inte vet vem det är.
Okej, där överdrav jag. Men jag tror absolut att det är många som vet vem hon är.
Gwen har i en intervju sagt att hon har bantat sen 10. Och det fick mig att bli helt chockad. Jag mennar, Gwen Stefani? Den pinnsmalla tjejen från "No Doubt"?! Så jag sökte på google och försökte hitta olika sidor/utsidor av Gwen. Här under är resultatet.


Först har vi den LITE mer mulliga (kan man använda ordet mullig här, egentligen?) Gwen Stefani.
154299-42
Andra bilden är från en fotoshoot där Gwen är (kanske lite reschuterad) är jätte smal.
Spinkig
Tredje bilden kommer från Gwen och Gavins helcoola bröllop. Kolla bara in hennes fräcka vit/rosa klänning.
Br?llop, Gwen & David
Fjärde bilden och den sista med Gwen är när hon är hög-gravid och ute och shoppar. Cool som vanligt. Gwen är föresten väldigt omtalad för sin mycket , mycket söta/skit coola stil under sin graviditet. : )
Gravid Gwen

Jaha, men nu var det stopp för mitt skrivande idag. Jag hoppas vi ses en annan gång.
Kraaaaammar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback