Fort. på Gwen-inlägget (14/4)

Nu hittade jag en översatt intervju med Gwen från den intervju jag tog fakta från igår. Så, här kommer resultatet:

Fashionistan Gwen Stefani erkänner att hon, likt många andra kändisar, är alldeles för viktfixerad.

? Allvarligt talat, det är väldigt tråkigt och pinsamt och jag hatar att prata om det, men det är sant: jag har alltid bantat, sedan jag gick i sexan. Det är en pågående kamp, och det är en mardröm. Men jag älskar kläder för mycket, och jag vill alltid kunna bära de pitfits jag skapar. Och jag är väldigt fåfäng, säger hon i Harper?s Bazaar.

Stjärnan blev mamma i maj, och fick sonen Kingston tillsammans med maken Gavin Rossdale.

Men babylyckan ersattes snabbt av vikthysteri, och den 38-åriga sångerskan fick kämpa hårt för att gå ned de överflödiga kilon hon lagt på sig under graviditeten.

? Det innebär så mycket arbete att bli av med mammakilona. Jag trodde att jag skulle spy första gången jag joggade efter förlossningen. Men om man bara tränar, rinner kilona av. Och när man ammar, som jag gör, blir ämnesomsättningen liksom whoosh!










Fakta taget från Starlounge.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback