Jullov, var det här !

Jullov, var det här !                      Fin? Eller?

Nja, man kan få tycka som man vill. Bilden är i alla fall tagen på den senaste julhajken med scouterna.
Vi hade en ljus-slinga i med lampor i rosa, blå, gul, orange & grön. Bara för att ge några exempel. Men fin är den, även om den är lite rörig.

Snart är det jul, och julafton. Det tycker jag ska bli kul. När man var mindre kanske man mer längtade efter att få öppna julklappar. Men nu så tycker jag faktiskt mer om att få se vad de tycker om deras julklappar.
Jag är ganska nöjd i år. Klart man kunde gjort bättre köp, men nöjd är jag. : )
Jag och mina två systrar, en storasyster & en tvillingsyster ( 2 min yngre). Vi gör en julpjäs där vi sjunger och spelar teater innan vi delar ut julklappar. I år ska det handla om Rudolf, med röda mulen.
Du får tycka vad du vill, men jag tror att det kommer att bli roligt. Om jag och min kloning får bestäma! (Inte för att du, storasyrran, har dålig humor! Inte alls, faktiskt. Mer för att jag och Malin har en sådan sjuk humor. Och samma humor. Fast det kanske inte är så konstigt trots allt. Vi är ju tvillingar!

Jaha, nu har jag skrivit lite om det. Men man får ju inte glömma att vi faktiskt har jullov nu! Jätte skönt. Sen är det bara en ljusare termin kvar, och så blir det sommarlov. Och sedan är det dags för sjuan.

Idag, fredag. Så hade vi sexor på vår skolan julavslutning. Alla hade ju såklart julavslutning, det var bara det att det var vi som höll i det. Vi gjorde en grej, en gala. Julgalan 2006. Fast först så lät vi Arne Weisse få ha ett eget litet program innan julgalan satte igång. Den kille som spelade Arne var väldigt duktig... och framför allt rolig, som Arne. Vilket egentligen är det viktigaste. Vi ville att allt skulle vara roligt. Själv så var jag med i en sketch som vi kallade "Dr. Franz". Som var/skulle ha varit, en "Dr. Phill" variant fast lite mer tjejig. Jag sjöng också två solon. Tillsammans med andra tjejer också, men endå! Det ena var:
1. "The Cristmas All Around Me" (The love is all around me, som den egentligen heter!)
2. "Last Christmas"

SÅ, det var väl allt för den här gången ! But, I´ll be back !
Hehe, många, fina, "god jul - kramar "

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback