iPod

iPod

Här var det julafton ! Jag kunde knappt förstå de innan, idag är det en av de dagar man längtade så himla mycket efter när man var liten. Men nu, så ja... jag tycker så klart att julafton fortfarande är en mycket rolig dag. Men kanske inte lika mycket som innan. Iallafall så fick jag julklappar.
Och en av de bästa var att få den nya iPod Shuffle ! (Se bilden ovan)
Det kanske hade varit en större upplevelse att få den stora iPod:en som kostar över 2000 kr. Den där man kan förvara vidos och bilder. + Så klart musik. Men ändå. Att få iPods nya utsida av den förra iPod Shuffle. Min stora syrra har den gamla utsidan. Men jag och min tvillingsyrra fick varsin likadan (den nya) iPod Shuffle. Var inte ledsen Cajsa. Du fick ju bl.a. mer pengar på gina tricot. :(
Men, men.. :D Jag är iallafall mycket lycklig med julen bästa klapp.

Vilken var din bästa julklapp? (skriv i kommentaren)

Det var vad jag hade att säga den här julaftons kvällen år 2006.
I övermorgon blir det mellandagsrea, för min del. Tror jag. Om inget annat viktigt dyker upp.

God Jul,  Anna!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Anna.
Vad roligt att du tyckte om iPod:en...
Det gjorde ju jag med! (Haha)

HA det bra, och krya på dig!
See ya!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback