Hej, jag är annamartina!

Hej alla ! 
Jag heter Anna och är 12 år. Jag har precis startat upp den här bloggen och tycker att det ska bli jätte kul att skriva här. Om t.ex. saker jag hittat på eller om vad jag tycker. 

Intressen:
Saker som jag tycker kan vara intressant att läsa om eller skriva om är kändisar, mode, musik, mm. 
Själv på fritiden så gillar jag att sjunga och spela handboll!

Förebilder:
P!nk, helt klart... när de gäller hennes attidtyd till kändisskapet och hennes attityd till allt annat.
Hon är cool även när de gälle hennes stil, även om jag inte brukar klä mig som henne.
Ashley & Mary-kate, är också ett par bra förebilder. I alla fall när de gäller deras stilar. De gör som de vill och bryr sig inte om vad andra tycker. Fast även om Mary-kate har lite problem med sin anorexi- och drog- skvaller. Och att hon på senare tid har börjat klä sig mindre bra. Fast själv tycker jag nog att Ashley håller måttet bättre än Mary-kate. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback