Dikt .

Fin dikt                   Stämmer... : )

19/12, Varje dag är en ny dag. 
Ja, då... det är så sant som de kan bli! Idag var det ingen tur-dag men ingen oturs-dag heller.
Det var en mittimellan dag, helt enkelt.
På fredag har vi skolavslutning, jag sitter med i "styrelsen" ! De som betämmer hur allting går ihop. 
Vi är blev typ färdigplanerade idag. Och det kommer nog bli bra, tror jag. : )
Jag sitter här och funderar på hur jag ska klippa mej nästa gång... det blir nog efter nyår. 
Har ni några tips vad ni tycker är snyggt, eller något liknande ?
Jag har hyfsat tjockt hår, och är blond på överhåret och mörk under. Min frisyr som den ser ut nu, är ju bara för trist. Jag kanske borde låta det växa så jag kan börja fläta det. Ja skulle så gärna vilja ha en fläta som ligger fram över axlen. Det är så fint. Men då kan man inte ha uppklippt som jag vet att jag passar i. 

Ja, det problemet är inte mitt största just nu! 
Hoppas vi ses snart igen. :D
Mvh Anna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback