Prao-vecka 1 slut

Hejsan!
Nu är första prao-veckan slut. Jag har haft det jätte trevligt på Grahns pappershandel i Lund. Vad fick jag då göra? Jo, jag fick stå i kassan, prismärka och packa upp varor. Kanske låter det lite tråkigt? Jag vet inte vad du tycker, men jag tyckte det var roligt. :)


Små über söta "Trolls" som finns att köpa på Grahns pappershandel i Lund

I morgon ska jag upp till Karlshamn och spela handboll med 94:a laget. En heldags utflykt helt enkelt. Och sen får vi ju inte glömma att det är andra chansen i morrn också. Skit trevligt ju!

Ha en trevlig fredags kväll. Här ska det hyfsat snart ätas Tacos (så klart !).

Kommentarer
Postat av: Malin

My lover girls! So cute, love 'em! Kisses and Hugs.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback