Jag lagar mat

Så här nu efter Melodifestivalsfinaldagen så ska jag laga mat. Det blir inte mindre än en tre rätters middag till hela familjen. Kanske, kanske kan jag be antingen Cajsa eller Malin att vara fotograf. Och då är det en stor chans att det blir en liten redovisning här på bloggen. xD

Jag funderade på om jag ska avslöja menyn för kvällen. Och jag tror faktiskt att jag ska det (Lova att inte skratta):

Förrätt

Fiberrik macka med getost och honung. Brevid det en skiva melon. (Gallamelon?)

Huvudrätt
Permesanstuvade idealmakaroner, vegetariska köttbullar, sallad och cream fresh smaksatt med lök.

Efterrätt
Hallonglass med chokladsås och havreflarn. Allt hemma gjort.

Önska mig lycka till och så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: CJ

Du är för söt :)

Postat av: Malin

Lycka till! :D (jag ska ta bilder)!

2009-03-15 @ 17:09:33
URL: http://malinbeautie.devote.se
Postat av: frida

så det blir vegetariskt:);)

2009-03-15 @ 20:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback