Innan UKM



Hej hopp! Nu var det fredag igen. I morgon, då händer det grejor! Jo, för då är det dags för Lomma Kommuns årliga arangemang "UKM" (Ung Kultur Möts) där kan man trolla, dansa och ja, vissa upp saker som konst o.s.v. Det är där jag kommer att tillbringa min lördag. Tillsammans ska jag och min tvillingsyrra sjunga lite. Kan bli väldigt roligt, ska bli väldigt roligt, jag hoppas bara att jag kommer ihåg den viktiga texten bara. Jag planerar på att skriva lite mer om hur det gick efter i morgon.

Skolan idag var bra, egentligen. Men ändå var jag grinig när jag cyklade hem. Eller på allmänt dåligt humör. Men nu är det bra igen! Jag gissar på lite lågt blodsocker efter vår ovanligt jobbiga gymnastiklektion.

Ha det!


Kommentarer
Postat av: frida

Lycka till på UKM!!! Och jag hade sjukt gärna velat vara där :/, men ni får klara er utan mig xD ;) och din uppvärmning var skit bra! Jag känner mig inte alls träffad med den jobbiga biten av idrottslektionen ;) haha nä nu ska jag sluta med mina torra skämt. Men iaf det var snygga bilder, och det kommer gå skit bra imorrn, ni är grymma på att sjunga båda två. pusspuss

2009-03-27 @ 23:42:09
Postat av: SV: CJ

Jobbig gympalektion? Du måste berätta!

Och UKM kommer gå suuuuuper! :D



Puss :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback